Pages

Pot O Miracle Lip Revitilazer Dudak Balmı



Herkese merhaba

Bugün size Pot O Miracle Lip Revitilazer dudak balmından bahsedeciğim.
Benim bugüne kadar kullandığım en iyi dudak kremi.
Ankara da yaşayan biri olarak özellikle kış aylarında dudaklarım aşırı kuruyor.Geçtiğimiz kışı bu ürünle bitirdim diyebilirim.Sanırım bundan sonrada hep benimle olacak. Dudakları çok güzel bir şekilde nemlendiriyor.Akşam yatarken sürüyorum sabah kalktığımda yumuşacık oluyor dudaklarım.Mentollü bir yapısı var biraz yakabiliyor dudakları ama oda hafif dolgunluk veriyor.
Sadece benim için tek olumsuz tarafı kavanozda olup elle uygulanması onun dışında çok seviyorum.Bitirdikçe alacaklarım arasına girdi bile.








Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder