Pages

Flormar Puffy Eye Shadow


Herkese merhaba 🙌

Bugün sizlere Flormar indirimden aldığım Puffy Eye Shadow 05 live by the sun rengindeki fardan bahsedeceğim..


Bu seriden aldığım diğer ürünlerin yorumlarını daha önce paylaşmıştım 
😊 Aslında fara ihtiyacım yoktu ama hazır indirimdeyken bi tane almak istedim bendeki rengi bronz tonlarında..


Yapısına gelecek olursak diğer farlara göre biraz farklı yumuşak bir dokusu var krem farlara yakın..
Bu yüzden bi kaç denememde göz kapaklarımda birikme yaptı malesef ama far bazı kullanınca o birikme azaldı..ay birde ben bunu arada allık olarak ta kullanıyorum zira kolay kolay bitiremem kendileri 12 gram 😊


12 gram olmasi avantaj çünkü tekli farlar genelde yarısı kadar oluyolar kolay kolay biteceğini sanmıyorum indirimsiz alırmıyım pek emin değilim 😏


Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.