Pages

Yves Rocher Gommage Gourmand Apricot Fruity Scrub | Kayısılı Yüz Peelingi


Herkese merhaba 🙌

Herkese merhaba bugün sizlere yves rocherin çok meşhur olan kayısılı peelinginden bahsedeceğim


bu arada yine bu markaya ait yine çokça ünlü olan makyaj süngerini ankarada hiç bir mağzada bulamadım ve intten alayım dedim baktım oda ne ordada yok dedim bu iş böyle olmayacak bi mail attım iki gün sonra stoklar yenilendi diye mail göndermişler sağolsunlar eğer bu bi tesadüf değil se çok nazik bir hareket hemen ilgilendiler filan takdir ettim stokların yenilenmesi benim mailimle bir alakası yoksa bilemicem tabi 😂 ay aslında sadece süngeri aldım ve şuan deniyorum kısa bir zamanda blogta olacak dicekken hayat hikayemi anlattım resmen  😂 neysee gelelim pleelinge kayısı çekirdeği tanecikleriyle cildi derinlemesine temizlemeyi vaad ediliyor bence yerinede getiriyor ve peelingten sonra  cildim yumuşacık oluyor birde çok güzel kokuyor tabi şunu söylemeden geçmeyim hassas ve sivilceli ciltlere uygun bir ürün değil özellikle sivilceli ciltler kullanmasın çünkü sivilceleri dağıtabilir aman deyim dikkat edin ! Birde ilgilenler için içerisinde parabende yok ! bittikçe alırmıyım sorusunu duyar gibiyim evet alırım yalnız biraz ambalajı büyültseler iyi olacak 50 ml olan bu ürünün fiyatı ise yanlış hatırlamıyorsam 15tlydi.

Beni didemesor adıyla instagramdanda takip edebilirsiniz 😊

Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.