Pages

Bebak Acı Badem Sütü


Herkese merhaba 🙌

Bugün sizlere Bebak Acı Badem Sütünden bahsedeceğim..


Bu ürünü daha çok göz makyajı temizlemede kullanıyorum gerçekten son derece iyi çıkartıyor suya dayanaklı ürünleride çıkartmakta başarılı yağlı bir yapısı olduğundan kullanım sonrası durulama ihtiyacı duymuyor değilim..bi kaç kez yüzümede kullandım pamuk gibi yaptı ama karma bir yüzüm olduğundan sivilce yapmasından çekiniyorum cildim çok gerildiğinde daha içim rahat bir şekilde kullanıyorum özellikle kuru ciltlerin çok seveceği bir ürün..daha öncede dediğim gibi yağlı bir yapısı olduğundan yağlı ciltler pek sevmeyebilir..yine yağlı olduğundan çok kuruyan topuklarda direseklerdede kullanabilirsiniz.. 
Birde akışkan bir ürün olduğu için kullanmadan önce mutlaka çalkalamak gerekli ! Fiyatı na göre denenebilir bir ürün yanlış hatırlamıyorsam 8 9 tl gibi bir şeydi 😊

Bu arada beni didemesor kullanıcı adıyla istagramdanda takip edebilirsiniz 😊

Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.