Pages

Haftasonu Alışverişi


Herkese merhaba 🙌

Haftasonu küçük bir alışveriş yaptım tam anlamıyla ihtiyaç için diyebilirim..





Ilk olarak Bioderma Sensibio H2O  makyaj temizleme suyu aldim 



son iki kullanımlık filan kalmıştı o yüzden hemen aldım bi tane daha çok seviyorum bu makyaj temizleyiciyi daha önce detaylı bi şekilde yazısını yazmıştım onun linkini en alta bırakıyorum 😊 kısaca anlatacak olursam hem göz hem de yüzde uygulanan ve durulama gerektirmeyen harika bir ürün 👍 iki kutu bitirdim hiç kötü bir yanını görmedim kesinlikle tavsiye ediyorum 👍

İkinci olarak Essence pureskin cover stik 



indirimdeydi %50 10tlden 5 tlye geliyodu çok ihtiyacım yoktu ama arada sırada sivilcelerim oluyo onları kurutmakta ve tekrar oluşumunu önleyen anti bakteriyel bi özelliği var o yüzden merak ederek aldım 😊

Üçüncü olarak bundan 4 5 yıl önce kullanmaya başladığım ve kullandığım süre de çok çok beğendiğim Loreal üç etkili gündüz kremini aldım.



bir yıldır daha iyisi varmıdır diyerek bırakmıştım sonra fazla arayışa gerek yok diye yine aldım..Kullandığım zamanlardan aklımda kalanlar gerçekten nemlendirme konusunda başarılı 👍 yine lorealin bu serisinin yüz yıkama jelini ve toniğinide uzun yıllar kullanmışlığım var hatta eskiden kremle yüz yıkama jeli birlikte satılıyodu baya avantajlı oluyodu 👍Bakalım benim kullanmadığım zaman da bi değişiklik olmuş mu 😊

Dördüncü ve son olarakta bi kaç seferdir şampuan alışverişlerimde gözüme takılan Hask Monoi Oil Besleyici Şampuanını aldım. 



Içerik olarak baya etkiledi beni sülfat,paraben,ftalatlar,gluten,alkol ve yapay renklendirici içermiyor 😯 


Hindistan cevizi yağı içeriyor kokusuda hindistan cevizi zaten.. en yakın zamanda kullanmaya başlıcam çok merak ediyorum 😊

Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=6988447130612318663#editor/target=post;postID=5881248652803766859;onPublishedMenu=allposts;onClosedMenu=allposts;postNum=43;src=postname

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.