Pages

Loreal Besleyici Altın Günlük Nemlendirici Bakım Kremi


Herkese merhaba 🙌

Bugün sizlere yine bir kremden bahsedeceğim evet farkındayım bu ara paylaşımlarım kremden yana çünkü kış geliyor cildimizi nemli tutmamızın formülüde su ve kremlerden geçiyor...


Loreal in bu kremi oldukça başarılı 👍öncelikle Loreal bu kremiyle bize içerisinde ki
Altın sütüyle cildi derinlemesine beslemesini
Prokalsiyum kompleksle cildi güçlendirmesi  ve cildin koruyucu bariyerinin onarılmasını
B vitaminiyle cildin rahatlık kazanmasını ve onarmasını vaad ediyor..


İçerisindeki altın sütünden olsa gerek böyle cildim daha parlak daha ışıltılı duruyor nemlendirmesinide seviyorum öyle yapış yapış yağlı bir his bırakmıyor yani yağsız bir dokusu var bu özelliğini ayrıca seviyorum..
Birde kışın kuruyan ciltteki gerginligi azaltıyor..
Bu kremi bi kaç kez makyaj altınada uyguladım o şekildede başarılı bir sonuç aldım krem konusunda biraz hassas davranıyorum özellikle yüz kremlerinde kesinlikle cildinize uygun olanı tercih edin benim cildime uyan size uymayabilir..

Yine hatırlatmadan geçmeyim beni didemesor kullanıcı adıyla instagramdan da takip edebilirsiniz😊


Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.