Pages

Golden Rose Velvet Matte 27


Herkese merhaba 🙌

Bugün sizlere mac kinda sexy rengine muadil gösterilen uygun fiyatlı Golden Rose velvet matte serisinin 27 numarasından bahsedeceğim..


Beyaz tenli biri olarak nude tonlu rujlar malesef hasta gibi gösteriyor beni o yüzden hep koyu renkli rujları tercih ederim..
Ama bu 27 numara şeftalimsi nude gibi kesinlikle hasta gibi durmuyorum sürünce ! 


Günlük uygulanabilecek harika bir renk..
Birde mat olması acaba kuruturmu dudaklarımı dedim ama yok kurutmuyor yanii bende bi kaç tane rengi daha var onlar biraz daha koyu olduğundan tamamen nemlendiriyor bile diyebilirim ama 27 numarayı kullanırken bide altına nemlendirici uyguluyorum ki çizgi çizgi olmasın diye..


 bi de son derece kalıcı bu seri bence Golden Rose yapmış yani velvet matte serisinin renklerine kesinlikle bakmalısınız bi tane değil aklınızda kalacak bi kaç tane ruj bulabilirsiniz..

Beni didemesor kulanıcı ismiyle instagramdan da takip edebilirsiniz 😊


Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.