Pages

FRATERNIKUS Bacak Losyonu


Herkese merhaba 🙌

 Bugün sizlere Almayandan ithal edilip Gratis mağzalarında satılan FRATERNIKUS Bacak Losyonundan bahsedeceğim.


Bu ürünü tesadüfen keşfettim diyebilirim.Reyonlara bakarken 4 tl gibi bi fiyatı görünce hemen alıp denemek istedim. Baya uzun bir zamandır kullanıyorum sanırım 200 ml olduğu için bitiremedim. 😊İçeriğinden bahsedecek olursam mentol ve çam yağı sayesinde gerçekten cildimin ferahladığını hissedebiliyorum özellikle yaz aylarında verdiği serinlik muhteşem oluyor.Yine jojoba yağı ve aleo vera sayesinde cildimi yumuşatıyor ama bu yumuşaklık kalıcı olmuyor.Birde kıvam olarak cilde yedirmekte biraz zorlanıyorum kalın bir yapısı var.İlk sürüldüğünde beyaz bir tabaka gibi oluyor ama cilt emiyor birkaç dakika sonra.


Çok aman aman bi özelliğini görmedim ben ama yinede özellikle yaz aylarında verdiği serinliği için birde uygun fiyatlı olmasından ötürü tekrar alacağım sanırım.😊

Bloguma izleyici olarak katılırsanız çok sevinirim.Ayrıca didemesor kullanıcı ismiyle instagramdan da takip edebilirsiniz. 😊

Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.