Pages

Flormar Supermatte Ruj


Herkese merhaba 🙌

Ben gerçekten bir ruj hastasıyım beni rujsuz gören çok az sayıda kişi vardır 😃 özellikle kırmızı rujlara bayılıyorum eskiden daha sık kullanıyodum ama son bi kaç senedir farklı renkleride deniyorum ama hayatımda olmazsa olmazlardandır kırmızı ruj 👍 yine bir indiirm zamanında rujlara bakarken Flormar supermatte 208 red terracotta rujunu gördüm böyle nasıl tarif etsem kiremit rengi gibi yani bende öyle durdu ( ben beyaz tenliyim ) 😊



cilt rengine göre farklılık gösterebiliyor rujlar deneyerek almanızı tavsiye ediyorum 😊 yapısı biraz sert gibi sürmekte zorlanırsanız altına çok az nemlendirici uygulayabilirsiniz 😊



 kalıcılığı ise mat olduğundan diğer rujlara göre daha fazla..fiyat olarakta çok pahalı değil 😊 

Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.