Pages

Flormar Long Wearing Lip Gloss


Herkese merhaba 🙌

Bugün sizlere Flormar Long Wearing lip glosslarından bahsedeceğim..



Beni tanıyanlar bilir ben pek gloss kullanmıyorun daha çok rujları seviyorum ama glosslarıda deniyorum tabii..
Flormarın bu glosslarına gelirsem 



Bendeki rengi pembe tonlarında olan..glosslarda en çok dikkat ettiÄŸim ÅŸey yapış yapış yapması bu da malesef yapış yapış 😔 özellikle en sevmediÄŸim saçlarım açıkken dudaklarıma yapışıyor.
Pigmentasyonu orta derecede rengi bende biraz açık durdu ve dudak çizgilerimi belli ettiği için genellikle uygulamadan önce pembe tonlarında bir ruj sürdüm.Kalıcılık olarakta 2 3 saat duruyor yemek yemezsem..
Tekrar alırmıyım sorusuna gelince bi daha alacağımı sanmıyorum 😔


Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DÄ°DEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.