Pages

Watsons İndirimi / Rimmel London


Herkese merhaba 🙌

Bugün sizlere watsonstan 29 ekim cumhuriyet bayramı indiriminden aldığım ürünleri yazacağım.
Aslında tam anlamıyla aldıklarımın hepsi Rimmel London markasına ait.


İndirim ilk önce seçili ürünlerdeydi bende sadece tekli farlarından aldım yalnız arkasına alarm yapıştırdıkları için rengini söyleyemiyorum 😔

Haftasonu indirim uzadı ve bu markaya ait bütün ürünlerde %50 gibi bir indirim oldu benim bu değişiklikten biraz geç haberim olduğu için çok istediğim göz altı kapatıcısını alamadım tahmin edersiniz kalmamıştı.

Ama pes etmedim ve 
Lasting finish kırmızı kapak fondoteni 
220 Madeira ve 120 Pink Rose renklerinde allık
Kate moss 102 ve 03 renginde ruj 
Scandaleyes 008 blackmail kalem
Exaggerate waterproof eye definer siyah rengini aldım.
Kullandıkça ürünler hakkında detaylı yazılarını yazıcam umarım hepsini severim 😊
Fiyatları ise sırasıyla

Fondoten 17.99 dan 8.98 e
Allıklar adet olarak 16.99 dan 8.50 ye
Rujlar adet olarak 14.99 dan 7.50 ye
Scandaleyes kalem 14.99 dan 7.50 ye
Exaggerate kalem ise 12.99 dan 6.50 ye düştü 😃


Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.