Pages

Max Factor Colour Collection 837 Sunbronze Ruj



Herkese merhaba 🙌

Bugün Max Factor Colour Collections Ruj Sunbronze 837 renginden bahsedeceğim.

 

Öncelikle bu ruju sevgililer günü indiriminde watsons mağzasından 10 tl ye aldım %75 indirim yapmışlar bu ruja sevgililer gününe özel bi indirim değilmiş daha önce başlamış şu an indirim devam ediyor mu bilmiyorum ama mutlaka bakın bu fiyata çok iyi 👍


Rujdan bahsedecek olursam kahve bronz hafif ışıltılı ama öyle simli simli yapay bir görüntüsü yok.


Sürümü çok kolay ve pigmentasyon olarak başarılı hemen rengini veriyor.Lipstik kıvamında ve dudakları pürüzsüzleştirmeyi vaad ediyor.5 6 kez kullandım ve sürekli kullanımda gerçekten pürüzsüzleştirebilir. Ben çok sevdim bu ruju fiyat olarakta düşünüldüğünde oldukça iyi 👍

Bu arada beni didemesor kullanıcı adı ile instagramdanda takip edebilirsiniz.😊


Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.