Pages

Hask Monoı besleyici parlaklık yağı


Herkese merhaba 🙌

Bugün sizlere Hask Monoı besleyici parlaklık yağı yağından bahsedeceğim.
Tesadüf eseri gratis indiriminde

 keşfetmiştim bu yağı. Gratise ait bir marka öncelikle onu belirteyim şampuanına da aldım bitirip en kısa sürede onu yazacağım 😊 18 ml olan bu minik yağ kendinden büyük işler başarıyor.Kullanımına gelince ıslak ya da kuru saça uygulayabiliyorsunuz ben kuru saça fındık büyüklüğünde (bazen daha az)  kullanıyorum.Çünkü yağlanmaya meilli bir saç tipim var dikkatli kullanmaya çalışıyorum.Saçlarımı yumuşacık yapıyor ve gerçekten parlatıyor birde şekil vermede  de yardımcı oluyor daha ne olsun 😃Hoş bor kokusu var rahatsız edici değil kesinlikle. Fiyat olarak da oldukça uygun indirimsiz fiyati 8 tlydi indirimdeyken 5 tl ye kadar düşüyor bence kesinlikle denenmesi geren bir ürün benim çoktan bittikçe alacaklar listeme girdi bile  😊

Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.