Pages

Bitenler 1



Herkese merhaba 🙌

Bitenler yazımla karşınızdayım.Aslında çok  daha önce yazmam gerekiyordu ama yazamadım o yüzden biraz fazla biten ürünüm var bende iki parça halinde yayınlamaya karar verdim.

Bu yazımda 4 üründen bahsedeceğim.😊


Rexona roll on bittikçe aldıklarımdan hatta bitmeye yakın stokladıklarımdan diyebilirim.Kokusu çok hafif fresh.Özellikle roll onları ağır,parfüm kokulu olanları tercih etmiyorum daha sade kokulardan hoşlanıyorum.Bu kullandığım rexona roll on u hem koku olarak hemde kalıcılık olarak çok beğeniyorum.Öncede dediğim gibi bittikçe aldıklarımdan.👍


John Freida işlem görmüş saçlara özel onarıcı bakım kremine gelince ben bu markaya ait ürünleri seviyorum.Öyle hiç beğenmediğim bir ürünü olmadı şimdiye kadar. İşlem görmüş saçlar için özel olan bu saç kreminin de en sevdiğim yanı boyadan sönen saçtaki parlaklığı tekrar kazandırması oldu ama bu markanın en çok beğendiğim saç kremi kesinlikle mucizevi iyileştirici olanı o yüzden bu ürüne biraz ara verdim diyebilirim. 😊


Maybelline markasına ait babylips e gelince çok tedavi edici bir etkisi yok ama nemlendirme konusunda başarılı 👍 ve az da olsa renk veriyor. 😊


Essence markasına ait stay naturel kapatıcı ise bu markaya ait sevmediğim tek ürün diyebilirim. Yapısı biraz sert geldi bana hemen dağıtmazsanız işinizi biraz zorlaştırabiliyor  ve çok çabuk kurudu. 😔  Birde bendeki rengi en açık olan 01 Soft Beige olmasın rağmen rengi koyu geldi bana.😔 Bir daha almayacağım ürünlerden oldu malesef.😔


Bitirdiğim bir kaç ürün daha var onlarıda ilerleyen zamanlarda paylaşacağım. 😊

Bu arada beni didemesor kullanıcı adı ile instagramdan da takip edebilirsiniz. 😊


Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.