Pages

Rosella Gül Suyu / Gül suyu ve faydaları



Herkese merhaba 🙌

Bugün sizlere Rosella markasına ait gül suyundan bahsedeceğim.
Aslında marka olarak şu şu iyidir diyemeyeceğim sadece % 100 doğal olmasına dikkat ederseniz yeterli olacaktır diye düşünüyorum.


Benim gül suyuyla tanışmama gelirsek te bundan 5 6 yıl önce bi deneyimim olmuştu ama yüzümde minik minik sivilceler çıkmıştı o yüzden kullanmayı bırakmıştım.

Bir kaç ay öncede gülleriyle meşhur Ispartaya gittiğimde gördüm ve benimde o sıralar tonik ihtiyacım vardı bayada uygun fiyatlı olunca gül suyu hemen aldım.
Bir aydır da sabah akşam cildimi temizledikten sonra kullanıyorum cildimin daha aydınlık ve canlı göründüğünü söyleyebilirim.Sıkılaştırıcı özelliği ile de gözeneklerin tıkanmasını ve siyah nokta oluşmasınıda önlüyor.Aynı zamanda da az da olsa nemlendiriyor cildimi. Keşke bırakmasaydım sivilceler çıktığı için başka marka deneseydim  diyorum ama zararın neresinden dönersek kârdır öyle değil mi 😊 Bu arada daha önce kullandığım markayı hatırlayamıyorum 😔 Sizde tonik arayışı içerisindeyseniz uygun fiyatlıda olsun derseniz gül sularını mutlaka denemelisiniz.😊👍

Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.