Pages

Essence I Like Long Lashes Mascara


Herkese merhaba 🙌

Bugün sizlere Essence markasına ait I like Long Lashes rimelinden bahsedeceğim.


Aslında rimel konusunda biraz hassasım çoğu rimel gözlerimde ağırlık yapıyor her rimeli kullanamıyorum ne yazıkki.Essence in bu mascarasını denemek için almıştım hem uygun fiyatlı hem de essence in şimdiye kadar kullandığım ürünlerinden memnun kalmadığım olmadı. Hepsi çok başarılıydı o yüzden bu mascarayı hemen aldım.Mascara nın özelliklerine gelirsek fırçası minik minik kıllardan oluşuyor.
Gerektiği kadar uzunluk ve hacimde sağlıyor. Ama uzunluk mu hacim mi derseniz kesinlinle uzunluk özelliği daha ağır basıyor.Kirpikleri tek tek ayırıyor(en sevdiğim).Fakat iki kat uyguladığınızda tek tek ayırmada o kadar da başarılı değil.Yine fırçasında ki kıllar sayesinde alt kirpiklerinize de çok rahat bir şekilde uygulayabilirsiniz.Ağırlık yaptı mı dersenizde yapmadı 😊 Günlük kullanım için bence uygun özel günler için yetersiz kalabilir. Ben genel olarak sevdim bu mascarayı Essence yine yanıltmadı beni 😊

Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.