Pages

I Love Strawberries & Cream El Kremi


Herkese merhaba 🙌

Bugün sizlere watsons mağzalarında satılan 
I Love Strawberries&Cream  el kreminden bahsedeceğim bu ürünü 2 3 yıl önce şampuan tanıtımı olarak çalıştığım zamanlarda keşfetmiştim..


Aslında ben sadece kokusuna vuruldum diyebilirim..Bendeki çilek ve krema özlü..
Kullandıktan sonra nemlendirmesinide sevdim aşırı derecede bi yağlı his görmedim fiyat ve performans olarak düşünüldüğünde gayet başarılı..
Bi kaç çeşidi daha var hem koku olarak hemde vücut kremi,vücut spreyi gibi...
 Onlarda çok güzel kokuyolar zaten eminim ki koklayınca kesin bitane alırsınız 😃Hatta ilk watsonsa gittiğinizde bi koklayın derim 😃 
Fiyatıda yanlış hatırlamıyorsam 7 8 tl civarındaydı.

Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.