Pages

La Roche Posay Effaclar Duo+


Herkese merhaba 🙌

Bugün sizlere uzun bir araştırma sonucunda aldığım bir La Roche Posay Effaclar Duo + dan bahsedeceğim.


Yaklaşık üç ay öncesinde sivilce tedavisine başldık doktorumun verdiği kremlerin yanında destek olarak bu kremi de istersem kullanabileceğimi söylemişti.Açıkçası ilk başta hiç olumlu bakmadım.Daha sonra biraz internet üzerinden araştırmalarım sonucunda kullanıp çok memnun olan tekrar tekrar almayı düşünüp stoklayanda var hiç memnun kalmayan da var. Bende aklımda kalacağına belki bende memnun olanlardan olurum diye düşünüp aldım bir tane fiyatı 58 tlydi yanlış hatırlamıyorsam. Çok uzun bir zaman olmadı kullanmaya başlayalı 3 haftadır kullanıyorum ama daha fazla bekleyemedim hemen düşümcerimi sizinle paylaşmak istedim.😊Evet bende memnun kalanlardan oldum ince yapılı ama etkisi oldukça yoğun 3 haftada bile etkisini hemen farkettiren mucizevi krem. 👍 Ben sivilce kremlerimi sürmediğim zamanlarda kullandım bazen günde bir kez bazen iki kez. Cilt tarafından anında emiliyor ve çok hafif rahatsız etmeyen bir kokusu var.Makyaj içinde biraz baz görevi görüyor diyebilirim.Hatta bu kremi sürdükten sonra cildim daha canlı duruyor ve nemlendiriyor makyaj yapmıyorum diyebilirim. Ve en sevdiğim yanı siyah noktalarımı azalttı ve sivilcelerimi hemen söndürdü. 👍 Benimde tekrar tekrar alacağım ürünler arasına girdi hatta stoklayacaklarımdan oldu diyebilirim. 👍 


Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.