Pages

Essence The Matt Oje


Herkese merhaba 🙌

Bugün sizlere bayram indiriminden aldığım Essence the gel serisinin the matt grubundan 22 i❤my blue jeans rengini yazacağım



 koyu lacivert gibi inanılmaz güzel bir rengi var ben kesinlikle ba yıl dımm.. fırçası  normalden biraz fazlaca geniş ilk denememde tırnaklarımın kenarlarınıda boyadım 😂 ama bi kaç deneme sonrasında düzelttim eminim siz benden daha başarılı olursunuz 😊 



 birde bu matt serisinin inanılmaz güzel bi dokusu var bi kaç ay önce başka mat bir oje almıştım hiç beğenmedim tırnaklarım ölü gibi duruyordu daha sonra bütün matt ojeler öyledir diye başkasını denememiştim ojelere bakarken bu rengi çok beğendim denemek istedim gerçektende o beğenmediğim mattlıkta değil yarı matt mı desem acaba ben buna bilemedim ama ölü gibi görünen matt ojeleri sevmiyorsanız deneyin derim.




 Kış aylarında sıklıkça kullanacağım bu ürünü gerçekten sevdim (özellikle rengini) fırçasınada alıştım fiyatıda 2.95ti yanlış hatırlamıyorsam 😊

Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.