Pages

Kış İçin Alışveriş


Herkese merhaba 🙌

Kış için alışveriş yazımla karşınızdayım 😊


Daha öncede söylemiştim benim cildim kuru ve kremler hayat kurtarıcım o yüzden vücut ve ayak kremi olarak neutrogena ellerim içinde arkonun kremini aldım..

Neutrogena vücut kremini duştan sonra sürüyorum hemen emilen bir yapıya sahip ve öyle yapış yapış bir his bırakmıyor..


Arko zeytinyağlı kreminide çantama atmak için aldım soğukta ellerimi cebime koyamadığım zamanlarda hemen kuruyolar o yüzden sürekli bişi kullanmak zorundayım zeytinyağıda çok iyi geliyo cilde o yüzden genelde zeytinyağlı ürünleri ayrı seviyorum..


Neutrogena ayak için olan kreminide ilk defa alıyorum genelde vazelin kullanıyorum çünkü ama kışın ek bir ürününde daha etkili olacağını düşünüyorum bakalım inşallahh işe yarar...

Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.