Pages

Anneler Günü indirimi


Herkese yeniden merhaba 🙌

Biraz arayı açtığımın farkındayım çok özür dileyerek hemen başlıyorum. 😊

Bugün sizlere Anneler Günü indiriminden aldıklarımı paylaşacağım. 


İlk olarak watsonstan cc kremini beğenerek kullandığım  Pure Beauty markasının bb kremini aldım.Açıkçası en merak ettiğim diyebilirim. Yine merak ettiğim bir diğer ürün ise Niveanın minik kapta olan lip butterlarından Migrostan %50 indirimle 4.95 tl ye aldım. Aa bu arada söylemeyi unutmuşum cc krem ise 18 tl ydi. Watsonstan devam edeyim saç kremini çok çok beğenerek kullandığım John Frieda mucizevi iyileştirici şampuan ve kremini aldım fiyatını tam hatırlayamıyorum ama 21 tl olması lazım.Ve son olarakta Gratisten pompalı asetolardan aldım daha önce Gabrini markasına ait pompalı bir aseton kullanmıştım.Çok memnun kalmıştım Gratistede benri markasının yeni çıkarmış olduğu pompalı asetonu görünce hemen kaptım bir tane 🙌 Aldım ürünleri en yakın zamanda deneyimleyip paylaşacağım. 
Bu arada birde çekiliş yapıyım diyorum ne dersiniz 😊 


Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.