Pages

Bitenler




Herkese Merhaba..

Bugün uzun zamandır severek kullandığım
bitmiş bir kaç üründen bahsedeceğim.



Öncelikle en çok sevdiğim bitirdikçe aldığım Bioderma makyaj temizleme suyundan bahsetmek istiyorum.Bu ürün benim gibi makyaj temizleme olayını çok uzatmak istemeyenler için harika bir ürün. Durulama gerektirmiyor ve gerçekten cildinizin makyajdan tamamen arındığını hissedebilirsiniz. ( Tabi siz benim gibi üşengeç 😊 değilseniz ardından mutlaka yüzünüzü yüz yıkama jeli ile de temizleyin )
Bende herhangi bir göz yanması vs... yapmadı.Bitirdikçe aldıklarımdan 👍




NK hızlı oje kurutucu : Tesadüfen keşfettiğim bir ürün aslında ama gerçekten çok işe yarıyor daha önce sprey tarzında olanlardan denemiştim ama sevemedim kurutmadı.Ama bu NK markasına ait oje kurutucuyu çok sevdim hem uygun fiyatlı hem de işini iyi yapıyor 👍 Ama size tavsiyem ojenizi sürdükten sonra biraz bekleyin ki fırçaya oje bulaşmasın koyu renkten açık renge geçtiğinizde bulaşma olmasın.Ayrıca hızlı kurutmasından başka sevdiğim bir özelliğide ojenin rengini çok canlı gösteriyor adeta bir cila geçmişsiniz gibi oluyor.Yalnız şişesi değişmiş ayrıca bu ürünü Gratis mağzalarından bulabilirsiniz. Benim aldığım zaman 2.99 tl idi şimdi nasıl bilemiyorum. 




John Frieda bukle belirginleştirici şampuan :
Hafif dalgalı yani kısaca saçma sapan dalgası olan saçlarım var bu şampuan o yüzden çok dikkatimi çekmişti özellikte yazın her kız gibi bende duştan sonra bir iki sprey sıkıp güzel dalgalı saçlarım olsun istiyordum.Bu üründe benim işimi gördü diyebilirim ama her ürün gibi saç kremiyle birlikte kullanınca daha etkili oluyor.👍




Morfose durulanmayan saç köpüğü: Ben bunun kokusuna aşığım gerçekten 3 tane bitirdim gerçekten bitirdikçe alacaklarımdan ama geçenlerde almaya gittiğimde bu ürünün artık piyasada olmayacağı söylediler nasıl üzüldüm anlatamam.Temiz yeni yıkanmış ıslak ya da kuru saça uygulayabiliyorsunuz kolay tarama sağlıyor kokusunu zaten en başta söledim milkshake kokuyor buram buram😊  Benzer ürünler var başka markalara ait bi tane aldım şuan deniyorum onuda en yakın zamanda paylaşırım.







Aslında birkaç tane daha biten ürünüm var ama hepsi çok uzun olur diye ikiye böldüm.İkinci kısmınıda en kısa zamanda yayınlamak istiyorum. Ayrıca beni didemesor kullanıcı adıyla instagramdanda takip edebilirsiniz küçük bir çekiliş yapmayı düşünüyorum önce sizin haberiniz olsun. 😊




Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.