Pages

2016 favori makyaj ürünlerim / 2016 Favorilerim



Herkese merhaba...

2016 da severek kullandığım ürünlerden bahsetmek istiyorum biraz.Aslında bunlar en en en çok sevdiklerim diyebilirim..:)



Rimmel london markasına ait bu tekli farı hemen hemen hergün kullanmama rağmen pigmentasyonu çok iyi olduğu için bitmedi :) Günlük makyajlarımda çokça kullandığım tam sür ve çık ürünlerden...



Essence silk a toch allık serisinden 40 natural beauty rengiyle aşk yaşıyorum. Bir tane bitirip ikicincisine başladım bile ama sanırım her güzel ürün gibi satıştan kalktı.Çok hafif ışıltıları olan bronz tonlarında allık.



Maybelline  brown satin kaş kalemi (bendeki rengi dark brown) aslında çok fazla kaş için ürün kullanmıyorum bi kaç deneme sonrasında bu ürünü keşfettim ve çok sevdim iki taraflı bi tarafı kalem şeklinde diğer tarafı pudra ben daha çok pudra kısmını kullanıyorum boşlukları doldurmak için zaten sevmiyorum kaşlarımla uğraşmayı o yüzden kolay kolay başka bir ürünü kullanacağımı düşünmüyorum ama tabi sizin için farklı ürünler deneyeceğim. 




Esssnce markasına ait 06 satin mauve dudak kalemide 2016 en sevdiklerim arasında oldu.Rengi duruşu harika.Altına renksiz bir lipbalm sürüyorumki hem kolay sürülsün hemde çizgi çizgi olmasın diye bu kalem için değil diğer dudak kalemlerinide bu şekilde uyguluyorum.




Eklips markasına ait bu far fırçası kesinlikle harika yaklaşık 5 ay kadar kullanıyorum çok sevdim ürünü çok güzel bir şekilde dağıtıyor.Yumuşacık ve yıkanımca dökülme yapmadı. 






Ve 2016 favorilerimden en üstteki dudak kalemi onun bi altındakı rimmel london markasına ait olan tekli far ve en alttaki essence allık.



Sizde 2016 favori ürünlerinizi yorum olarak benimle paylaşırsanız çok seviniiriim.




Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.