Pages

SVR BB KREM



Herkese merhaba..
Bugün sizlere benimde yeni gördüğüm SVR Markasının BB kreminden bahsetmek istiyorum.


Yaklaşık 3 hafta kadar önce kullanmaya başladığım SVR markasına ait bb kremi hiç beğenmedim. Yüzümde resmen soyuldu. Ve en kötüsü sivilce yaptı. Yapısı ne çok ince ne çok kalındı güneş koruma faktörüde vardı  ama özellikle sivilce yapması ve soyulması beni fazlasıyla hayal kırıklığına uğrattı.


Aslında sanırım bir dermokozmetik markası ama neden böyle oldu hiç anlamadım son kullanma tarihine de baktım ama geçmemişti. Siz daha önce kullandınız mı bu arkanın bir ürününü merak ediyorum yorumlarınızı. 


Bu arada beni didemesor kullanıcı adı ile instagramdan takip edebilirsiniz.













ÇZiyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder