Pages

Avon Euphoric Maskara


Avonun yeni maskarası Euphoric Maskara yı yaklaşık olarak 2 aydır kullanıyorum deniyorum. Kirpiklerimi gerçekten tek tek ayırdı ki bu benim için çok önemli yapışmasına tahammülüm yok çünkü topaklanma dökülme kesinlikle olmadı ve migreni olan birisi olarak söylüyorum ki ağırlaşma yapmadı gerçektende bir tüy kadar hafif. Aynı zamanda çokta güzel uzatıyor  👍🏻 Benim günlük makyajımın vazgeçilmezi oldu. Fiyat olarakta çok iyi kesinlikle tavsiye. Duruşunu instagram hesabımımda paylaştım ordan bakabilirsiniz. @didemesor 












Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder