Pages

Essence 07 Cute Pink Lipliner


Herkese merhaba 🙌

Bugün sizlere çoğu ürününü severek kullandığım Essence markasına ait lipliner dan bahsedeceğim.


Daha önce yine bu arkaya ait satin mouve rengini almıştım ve gerçekten çok başarılı sürümü kolay yumuşak ve kalıcıydı.
Ve lipliner olarak diğer renklerinide denemek istedim 07 cute pink rengini aldım fakat diğerine göre oldukça sert ve sürümü zor geldi bana. 😞


İlk önce rengine göre fark ediyordur belki diye düşünmüştüm ama tam emin olmamakla birlikte sanırım Essence lipliner ın yapılarında bir değişiklik olmuş 😕 Eğer öyleyse umarım eskiye geri dönerler 😊

Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.