Pages

Golden Rose Velvet Matte 02 Ruj


Herkese merhaba 🙌

Bugün sizlere hiç abartmıyorum son zamanların en çok beğendiğim Golden Rose Velvet Matte rujlarından 02 numarasından bahsedeceğim..


Ben bu ruja ba yıl dım...
Rengi gül kurusu tonlarında inanilmaz doğal duran bi renk..


Diğer mat rujlarla kıyasladığımda kesinlikle dudaklarımı kurutmuyor ve sürerken zorlanmıyorum (lip balm sürmeden hemde) sanırım içerisinde ki E vitamininden kaynaklanıyor bu özelliği ki ben renginden sonra en çok bu yanını sevdim..
Kalıcılığına gelirsek 4 5 saat duruyor 👍
Ayrıca parabende içermiyor 👍
Diğer renkleride çok başarılı ama bu 02 rengini uzun yıllar elimden düşürmeyeceğim gibi.. 😊
Fiyatıda 17 tl civarinda indirim zamanında çok daha uygun oluyor bilginize 😊

Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.