Pages

Maybelline AFFINITONE Concealer/ Kapatıcı


Herkese merhaba 🙌

Bugün sizlere Maybelline Affinıtone kapatıcısından bahsedeceğim.
 Bendeki rengi 01 nude beıge.
Kapatıcı, likit ruj şeklinde ürüne tek seferde ihtiyaç duyulduğu kadar geliyor fırçaya bu özelliğini seviyorum.
Ama sadece bu özelliğini seviyorum sanki biraz kuru bir yapısı var ıslak süngerle bile o kuru hissi veriyor.
Kapatıcılığı ise orta seviyede hiç yok diyemem ama morlukları kızarıkları kapatacağını düşünmüyorum.Benim gibi kaz ayaklarınız varsa malesef çizgilerede doluyor. 😔Birde dediğim gibi kuru bir yapısı var ama bende yağ bezesi yaptı 😏Bu ürünü çok sevende var hiç sevmeyende sanırım ben sevmeyenlerdenim 😕 17 tl gibi bir fiyata almıştım indirimdeyken. Sanırım bir daha da almayacağım.

Beni izleyi olarak takip ederseniz çok sevinirim ayrıca didemesor kullanıcı ismiyle instagramdanda takip edebilirsiniz. 😊

Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.