Pages

Maybelline Brow Satin Kaş Kalemi


Herkese merhaba 🙌

Bugün sizlere Maybelline markasına ait Brow Satin serisinin kaş kaleminden bahsedeceğim.

Bu seride üç renk var bende ki rengi ise Dark Brown. Öncelikle ben bu kaş kalemine aşık oldum yerlere göklere sığdıramıyorum. Bütün arkadaşlarıma öneriyorum.Bir ucu kalem şeklinde kajal diğer ucu ise kaş farı 👍
 Sürümü çok basit oldukça kolay tek seferde rengini veriyor İsterseniz sadece kalem kısmını
 isterseniz diğer  far kısmını
 isterdenizde iki tarafını birden kullanabilirsiniz. Ben genelde kajal olan kısmını kullanıp üstündende çok hafif şekilde farı uyguluyorum bu şekilde daha doğal olduğunu düşünüyorum ama zaten tek taraflarınıda kullansanız doğal duruyor 😊 Kalıcılığı ise bence orta seviyenin üstünde kesinlikle bittikçe alacağım ürünlerden ve  kesinlikle ısrarla size de tavsiye ediyorum indirim zamanlarında 12 TL gibi bir fiyata düşüyor indirimsiz ise  sanırım 19 TL ben hayatımın kaş kalemini  buldum diyebilirim. 👍 😊
Bloguma izleyici olarak katılırsanız sevinirim. 😊

Bu arada beni instagramdan didemesor kullanıcı adıyla takip edebilirsiniz.

Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.