Pages

Golden Rose velvetmatte 16 numara


Herkese Merhaba...

Bugün sizlere çok severek kullandığım hatta nerdeyse bütün renklerini almak istediğim Golden Rose markasının velvet matte serinin 16 numarasından bahsedeceğim.

Öncelikle bu markanın bende 02 16 20 ve 27 numaraları var hepsini bi yazıda toplamayı da düşünüyorum ama o yazı biraz uzun olacak sanırım hem belki yazana kadar farklı renklerinden de alırım :)

Gelelim 16 numarasına harika bir kahverengi her ten rengine yakışacağını düşünüyorum.


Yapısı yumuşacık bu sebeple sürümü çok kolay.Dudaklarınız nemsizken bile kolay sürülüyor öyle söyleyim.

Kalıcılığına gelirsem de 4 5  saat duruyor ki ben dudaklarımı yiyorum ;) Normalde belki daha da kalıcıdır.

Fiyat performans açısından düşünüldüğünde çok çok iyi bir ürün hele ki indirim zamanlarında tadından yenmez.

Benim bitirdikçe alacağım ve diğer renklerinden de en kısa zamanda elde etmeyi düşündüğüm bu şahane rujlara bi bakın derim.

Bu arada Mac Taupe rengine muadil gösteriliyor bir de bu arkadaş :)








Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DÄ°DEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder