Pages

John Frıeda Frızz Ease Nourıshıng Oıl Elıxır Besleyici ve Pürüzsüzleştirici Argan Bakım Yağı



Herkese Merhaba

Bugün sizlere beğenerek kullandığım John Frıeda markasına ait Frızz Ease Nourıshıng Oıl Elıxır Besleyici ve Pürüzsüzleştirici Argan Bakım Yağından bahsedeceğim.


Hamilelik döneminden sonra saçımı boyattım ve bir sürü açma işlemine mağruz kaldım ve saçlarım inanılmaz derecede yıprandı hatta sanırım yandı bile çünkü uçlarından çekince kopup geliyordu..
Moralim bozuk bir şekilde kendimi gratise attım indirim zamanıydı ve hiç bir ürün kalmamıştı ordan çıkıp hemen watsons a girdim orda bu ürünü gördüm bununla birlikte birde yine bu markaya ait saç serumu aldım onuda en kısa zamanda yazacağım neyse bu iki ürünü aldım.



Argan yağı ıslak ve kuru saça uygulanabildiğinden hemen sürdüm gerçekten hemen yumuşattı saçlarımı tabi benim saçlarım 4 5 pompa yağı hemen emdi normalde 1 pompa bile işe yarıyor...
En sevdiğim özelliği ise diğer yağlar gibi saçı ağırlaştırmıyor ve yağlı yağlı bir görünüm oluşturmuyor aksine parlak ve sağlıklı gösteriyor.Aynı zamanda elektriklenmeyi önlüyor..

Almaya devam eder misin diye soracak olursanız kesinlikle bu ürün odamın baş ucu ürünlerinden oldu bileeee...








Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.