Pages

LOREAL MAGIC RETOUCH / Koyu kahverengi



Herkese Merhaba :)

LOREAL MAGIC RETOUCH  yazısıyla karşınızdayım..

Bu tarz ürünlere ilgim hamileyken başladı ilk olarak başka bir markanın ürününü denemiştim çünkü Loreal ülkemizde yoktu çıkar çıkmazda hemen aldım.



Bendeki rengi koyu kahverengi

Ürünün kullanım amacı diplerden çıkan beyazları anında kapatmak.
Gerçekten boya kullanmak istemiyor ve acil bir şekilde beyazlarınızı kapatmaya ihtiyacınız varsa o zaman hemen bu üründen sıkıp beyazlarınızı kapatabilirsiniz.

Yıkayınca da hemen çıkıyor mu derseniz de ben ilk yıkamada az da sıkmış olsam çokta sıkmış olsam çıkartamadım.Bir iki defa yıkamak gerekiyor ama ben buna rağzıyım ;)
Ürün sıktıktan sonra biraz saçta sertleşme yapıyor ama kalıcı bir sertlik değil yıkayınca o da geçiyor.
Bulaşma dağılma olayına da gelirsem sabitlemek için biraz bekleyin çünkü ilk kullandığım gün güneş gözlüğü takmıştım ordan gözlüğe bulaşıp göz altlarım kahverengi olmuştu :))
Benim bittikçe aldığım ürünlerden oldu bile çok sevdim harika bir kurtarıcı...









Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder