Pages

Patırtı.com Alışverişim / Patırtı Alışverişin


Herkese merhaba :)

Bugün sizlere patırtı.com dan yaptığım alışverişimden bahsedeceğim.
Toplamda 6 parça ürün aldım ve 6 parça ürüne 100 tl ödedim.Fiyatlar oldukça uygun hele birde 1 tl kampanyası var ki tadından yenmiyor birazdan bahsedeceğim.Aldığım ürünler çok kısa bir sürede elime ulaştı.

Paketlenmesine bayıldım karton kutunun içine tek tek poşetlenip gönderilmiş.

Şimdi ürünlerden bahsedeyim.
İlk ürünüm siyah bir tayt her zaman ihtiyaç olan ben çok kullanıyorum.patırtı.com dada bir sürü tayt seçeneği var fiyatı 24.99 tl


 hangisini alsam diye düşünürken birde fitilli gibi bir model gördüm hemde 12.99 tl hemen onuda aldım ikinci aldığım üründü.

Üçüncüsü yeni yıl yaklaşıyorken şık bir şeyler bakıyordum ve buna bayıldım gömlek tarzında her zaman da kullanılabilecek bir parça fiyatı 29.99 tl 

Dördüncü aldığım ürün geçtiğimiz yaz oldukça moda olan omuzları düşük bluzlerden bu tarz ürünler seviyorsanız patırtı da mutlaka zevkinize uygun bir model bulacağınıza eminim. Benim tercih ettiğim ekru renkli  kollarında çiçek işlemleri olan bir model.Bu bluzun fiyatı da çok uygundu 19.99 tl 

Beşinci ürünüm yine beyaz önü ve arkası v şeklinde olan bir bluz evde giyerim aldım bu tarz modelleri ben biraz bol giymeyi tercih ediyorum o yüzden 42 beden aldım.İyi ki de öyle almışım kalıbı normale göre biraz daha dar.Fiyatı 14.99 tl

Altıncı ve son ürünüm lacivert bir tayt ama bu ürünün fiyatına inanamayacaksınız sadece 1 tl evet evet 1 tl yanlış okumadınız.

Size hemen 1 tl kampanyasından bahsedeyim. Patırtı.com da hergün yüzlerce ürün saat 20.00 de 1 tl ye düşüyor. Her üye yalnızca bir kez faydalanabiliyorki indirim bir çok kişiye ulaşsın. Yapmanız gereken her gün saat 20.00 olduğunda siteye girmeniz ( ben uygulamasını indirim telefonuma saat 20.00 olduğunda bildirim geliyor unutma kaçırma derdi olmuyor aklınızda olsun sizde uygulamasını indirim ordan takip edebilirsiniz hangisi kolayınıza geliyorsa ) ve kategoriler arasında gezip 1 tl ilk ürünü bulup hemen sipariş vermeniz burda en önemli nokta hızlı olan kazanıyor.Kim daha önce satın alma işlemini gerçekleştirirse ürün onun oluyor. Bu kampanyadan şimdilik Türkiye’de yaşayanlar faydalanabiliyor ama ilerleyen zamanlarda Farklı ülkelerde de olacakmış. 
Benim için çok avantajlı bir alışveriş oldu. Ürünler elime satın aldıktan  iki gün sonra ulaştı.

Sizde online alışveriş yapmayı seviyorsanız patırtı.com a mutlaka bakmalısınız.


Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder