Pages

Golden Rose Velvet Matte 01



Herkese merhaba

Bugün sizlere Golden Rose velvet matte 01 numaralı renginden bahsedeceğim.



Bu seriye olan zaafımı beni uzun zamandır takip edenler bilir. Gerçekten çok seviyorum çok sık kullanıyorum ve çok memnunum. Neden bu kadar seviyorsun derseniz diğer mat rujlar gibi dudakları  kurutmuyor.Fiyatına göre oldukça kalıcı. Ve herkese uyan mutlaka 1 hatta daha fazla rengi vardır.
Bugün bahsedeceğim 01 numarası ise içinde hafif şeftalilik bulunan bir ton. Ben beyaz tenli olduğum için koyu renkli göz makyajı yaptığım zamanlarda kullanıyorum.Ama bu renk buğday tenlilere ve esmerlere daha çok yakışacaktır.

Sizde açık nude tonlarından hoşlanıyorsanız bu renge bakabilirsiniz.
Normalde 20 küsürdü sanırım fiyatı ama indirim zamanları çok daha fazla uygun olabiliyor bilginize..



Beni aynı zamanda didemesor kullanıcı ismi ile instagramdan da takip edebilirsiniz.



Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder