Pages

Wet N Wild Contouring Palette


Herkese merhaba

Bugün sizlere Wet N Wild Contouring paletindrn bahsedeceğim.
Bu paleti almakta çok direndim.Her tarafta boy boy resimlerini görürken ancak bu kadar dayanabildim.

Neyse konumuza dönelim Wet N Wild Contouring paletin bendeki rengi Caramel Toffee  Evet neden bu rengi aldığım konusunda hiç bir fikrim yok çok koyu oldu sanırım bir tonu daha varmış onu göremedim mağazada yoktu. Ama olsaydıda onuda çok sevmezdim herhalde çünkü içinde turunculuk var ki hiç sevmiyorum contorde turunculuk ben biraz daha soğuk tonları kullanmayı seviyorum. Ama bahsedildiği kadar yumuşacık ve aşırı pigmentli dikkatli kullanmakta fayda var. Hafif tozutma problemi var oda sanırım aşırı mat olduğundan diye düşünüyorum.

Rengi size uyuyorsa bakabilirsiniz dediğim gibi oldukça pigmentli bir ürün aydınlatıcı olan pudrasınıda sabitleme olarak kullanabilirsiniz. Fiyatıda bu devasa palet için oldukça iyi. Wet N Wild ürünlerine Gratislerden ulaşabilirsiniz.






Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder