Pages

L’Oréal Elseve 3’ü 1 arada krem şampuan



Herkese Merhaba 🎈
Biliyorsunuz saçlarım işlem gördüğü için çok kuru ve yıpranmış bi de üstüne Deniz tuzu güneş eklenince iyice işin içinden çıkılmaz bir hal almıştı.Çok fazla ürün denedim ama hiç biri fayda etmedi. Uzun araştırmalar sonucunda yıpranmış ve kuru saçların asıl gizli düşmanının köpük olduğunu öğrendim. Bir süredir Loreal 
Elseve 3’ü 1 Arada Krem Şampuan’ı kullanıyorum ve çok memnun kaldım. Elseve 3’ü 1 Arada Krem Şampuan köpüksüz formülü ile saça zarar vermeden bakım yapıyor. Saçlarım yumuşacık oldu. Elektriklenmiyor. Ve pırıl pırıl.. Ben çok sevdim bu ürünü onlarca ürün yerine tek bir ürünle istediğim sonucu elde ettim. 
Elseve 3’ü 1 Arada Krem Şampuan’ın üç farklı çeşidi var. Yıpranmış, kuru ve boyalı saçlar için ben boyalı saçlar için olanını kullanıyorum. Yalnız size söylemem gereken bir şey var bu şampuan yağlı saçlar için uygun değil. Gerçekten kuru ve yıpranmış saçları olanlar kullanmalı. 

Aynı zamanda Krem Şampuan içerisindeki bakım kremi sıradan saç kremi gibi değil. Bu ürünü dipten uca masaj yaparak uygulayın , 2 dakika bekletin ve durulayın. Bu sayede saçı %70 daha fazla besliyor. 🎈



Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder