Pages

Natureface black mask


Herkese merhaba

Bugün son zamanlarda çok meşhur olan soyulabilir maskelerden bahseceğim.
Benim denediğim Nature Face markasının black  soyulabilir maskesi. Aslında sanırım ONLİNE olarak satılıyor. Ben gratislerde göremedim . Sen nasıl aldın diye sorarsanız bana kuzenim vermişti onun cildine iyi gelmemiş bide sen dene dedi.


Yaklaşık 4 kere haftada bir olacak şekilde kullandım. İlk siyah soyulabilir maske deneyimimin bu markayla olmasını kullandıktan sonra hiç istemezdim. Gerçekten hiç bir işe yaramıyor.
Sadece ciltteki yüz tüylerini çok güzel temizliyor. Soyarken inanılmaz acıyor. Cildindede olumlu hiç bir şey gözlemleyemedim. Direk çöp oldu yani. Şimdilerde soyulabilir maske dediklerinde aman benden uzak olsun diyorum.

Aklınızda olsun.

Bu arada beni instagramdan didemesor kullanıcı adı ile takip edebilirsiniz.










Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder