Pages

BİTENLER



Herkese Merhaba

Uzun bir bitenler yazısıyla karşınızdayım.



LOREAL MAGIC RETOUCH 

Bendeki rengi koyu kahverengi
İnanılmaz kurtarıcı ürünlerden iyi ki çıkmış..Diplerden çıkan beyazlara sıkıyorsunuz ve beyazlar anında kapanıyor yıkayıncada çıkıyor yalnız ilk yıkamada değilde bir kaç defa yıkayınca çıkıyor.
Benim bitirdikçe alacağım ürünlerden oldu çok sevdim.Ürünü sıktıktan sonra sabitlenmesi için biraz bekleyin. ;))


Avene Termal Su

Yaz aylarında bitirdikçe aldığım bir ürün.Sıcaktan bunaldığım zaman çantamdan çıkartıp hemen yüzüme sıkıyorum ferahlatıyor.Aynı zamanda makyaj altına nemlendirici,canlandırıcı olarak makyaj üstüne de sabitleyici olarak uygulayabilirsiniz.



FA Nutrı Skın deodorant natüral fresh 

Denemek için aldığım bir üründü.Kokusu çok hafif orta kalıcılıkta kıyafetlerimde beyazlama filan yapmadı. Tekrar alacağımı sanmıyorum.



AUSSIE MIRACLE RECHARGE 

Bu spreyi ikinci alışım. Jojoba çekirdeği yağı özlü kıvırcık saçlar için saç bakım spreyini ıslak ve kuru saça uygulayabiliyorsunuz.
 Kıvırcık değil ama çok dalgalı saçlarım var buklelerim biraz daha belirginleşsin diye kullanıyorum ama biraz yağlanma ve ağırlaşma yapmaya başladı.Sanırım bu ürüne biraz ara vermem lazım.



ESSENCE 40 natural beauty

Ben sanırım aradığım allığı buldum derken gelmez oldu neyseki yedeklemiştim.
Hayatımda ilk defa bir allığı bitirdim.Kahve tonlarında harika bir allıktı. Ama artık yok o yüzden çok uzun yazmıcam ;(



FENODO VAZALİN

Yine hamilelik döneminde kullandığım bir ürün.Ayaklarım 36 numaradan 39 numaraya çıkmaya başlayınca bir şeyler kullanmam lazım diye vazalin almıştım iyi kide kullanmışım.Yoğun ama anında emiliyor.


BENRİ ASETON

Pompalı aseton denemek için almıştım.Kullanım kolaylığı sağlıyor ve aseton uçma gibi bir olay olmuyor.İçinde bulunan E ve B5 vitamini sayesinde tırnakları kurutmuyor.Almayı düşündüğüm ürünlerden.



AVENE GÜNEŞ KREMİ 

Bu kremi de ikinci kez alışım.50+ koruma faktörü içeriyor.Beyaz tenli olmama rağmen herhangi bir sorun yaşamadım. Yalnız ilk sürüldüğünde cilt biraz beyazlık oluyor ama daha sonra geçiyor.








Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder