Pages

Essence I Love Extreme Crazy Volume Mascara



Herkese Merhaba :)

Bugün sizlere oldukça popüler olan Essence markasının I Love Extreme Crazy Volume Mascarasından bahsedeceğim.



Aslında çok büyük bir hevesle aldım hatta çok meşhur olduğu için bi kaç ay yok satıyordu bulamadım filan iyice merak eder olmuştum.En son geçtiğimiz ay buldum çok şükür.Bir aydır da deniyorum ama bi türlü anlaşamıyoruz kendileriyle.Çünkü sorun benim hassas gözlerim sanırım.Diyip konuya nasılda ortadan girdiğimi fark ediyorum.Toparlıyorum hemen :)

Şimdi ilk olarak mascaranın fırçası diğer fırçalara göre biraz büyük geldi bana ama sorun olacağını düşünmüyorum çok fazla ama içindeki boya kısmı çok cıvık ve çok fazla ilk kullandığımda fark edememiştim ve kirpiklerim yapış yapış olmuştu sil baştan makyaj yapmak zorunda kalmıştım.Yani siz siz olun fırçadaki fazlalığı sıyırmadan kullanmayın.

Fazlalığını aldıktan sonra evet çok hacimli ve uzun kirpikleriniz oluyor şimdi hakkını yemeyim ama sanırım benim gözlerim hassas olduğu için çok ağırlaştırdı gözlerimi ve Essence ürünlerinin çoğuyla aşk yaşamama rağmen sanırım bu ürünü kullanamayacağım.
Ürünün 15 tl gibi bir fiyatı var.
Essence ürünlerini Rossman ve Eveshop mağazalarında bulabilirsiniz.





















Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder