Pages

Loreal Paris Perfect Slim Süper Eyeliner


Herkese Merhaba :)

Bugün sizlere Loreal Paris Perfect Slim Süper Eyeliner dan bahsedeceğim.
Bende ki rengi Intense Black
 

Nedense bir türlü eyeliner çekemiyorum hadi çektim diyelim o kuyruğu yapamıyorum.Bi kaç sefer yaptım ama bi daha devamı gelmedi :) Artık uğraşmayıp kuyruksuz yapıyorum sadece öylede güzel oluyor bence ama bazı eyelinerlarla onu bile yapmakta zorlanıyorum :)

Ama Lorealin bu perfect slim eyeliner ı işimi çok kolaylaştırıyor hatta öyle uzun kuyruklar yapamasam da normal bi şekilde kuyrukta yapabiliyorum.
 

İşimi kolaylaştıran en önemli yanı ince ve keçe uçlu oluşu aa birde tek seferde rengini simsiyah vermesi öyle aynı yerin üstünden bi kaç sefer geçmenize gerek kalmıyor.
Kalıcılığı orta seviyede bi ürün.

Sizde benim gibi eyeliner çekerken zorlanıyorsanız bu ürünü deneyebilirsiniz.




Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder