Pages

BİTENLER


Herkese Merhaba

Bugün biten ürünlerimden bahsedeceğim.

İlk olarak bebak gül özlü el kreminden bahsedeceğim.
Nemlendirmesi güzel kokusu çok fazla ağır değil.
 Nuxe Tonik severek kullandım sakinleştirici bir etkisi var . Cildi canlandırıyor.




Estee lauder serumlarını kullanıp memnun kalmayan yoktur herhalde bende severek kullanıyorum cildimin daha iyi göründüğünü düşünüyorum.



Yves Rocher pudrası rengi cildime tam oldu yüzümün yağlandığı  dönemlerde kullanıyorum.Bitirdikçe alacaklarım arasında.






Elidor kuru şampuan
Kuru şampuanlar inanılmaz hayat kurtarıcı ürünler daha önce elidorun başka bir çeşidini denemiştim memnun kalmamıştım ama bu ürününü sevdim. Saçlarınız yağlandı ve dışarı çıkmanız gerekiyor hemen şipşak saç diplerine sıkıyorsunuz o yağlı görüntüyü alıyor.




Estee lauder Nemlendirici maske bu ürünü çok sevdim bemlendirmesinin dışında birde hafif ışıltı veriyor. Tekrar almayı düşünüyorum.















Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder