Pages

Çok amaçlı file


Herkese merhaba 

Geçtiğimiz günlerde @rossmannturkiye den yaptığım bir alışverişten bahsetmek istiyorum. 



Seyahatler için çok pratik bir ürün bir paketin içinden 3 tane fermuarlı file çıkıyor. Ben küçüktür diye düşünmüştüm ama en büyüğünde perde bile yıkanabilir.




 Diğer ikiside kıyafetler için çok uygun.Hazır yaz geliyorken aklınızda olsun.Valizler için çok kullanışlı olur içinde ne var diye açıp bakmakta gerekmiyor dışardan görünüyor. Ben bir paket daha almayı düşünüyorum.  ☺️ 







Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder