Pages

NAYS BAMBOO ODA PARFÜMÜ



Herkese merhaba

Bugün size yeni bir marka olan NAYS markasının oda parfümünden bahsedeceğim. Ankara lansmanında denememiz için verdikleri bir kaç üründen biri de oda parfümüydü. Yaklaşık bir buçuk aydın kullanıyorum.

Çok hafif bir kokusu var.
Kesinlikle rahatsız etmiyor ki ben parfüm konusunda biraz hassasım migrenimden dolayı her parfümü kullanamıyorum. Bu rahatsız etmedi ama. Bir buçuk ayda sürekli lokmasına rağmen çok az miktarda bir azalma oldu uzun süre gidecek gibi duruyor. Kokusunun azaldığını hissettiğinizde çubukları hafif sallamanız yeterli. Ben gerçekten bu oda parfümünü çok sevdim. Normal parfümleri de var onları da kullanmaya başladık elimle birlikte yakında omlarında yazısı gelecek. Türk bir marka olan NAYS markasının ıslak mendili, makyaj temizleme mendili gibi ürünleride bulunuyor. Aklınızda olsun.




Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder