Pages

Didemesor

FLORMAR İNDİRİMİ

Herkese merhaba 🙌
Bu benim ilk yazım olacak umarım yazdıklarım işinize yarar ve memnun kalırsınız haydi o zaman baslayalım...


Şu sıralar çok gündem de olan flormar indirimi var ve bende bir kaç bir şey aldım (!)  indirimden iki tane ruj iki tane eyeliner ve bir kaç tanede oje 😃


  eyeliner lardan başlayalım ben kahverengi bronz tonlarında olan ve yeşil rengini aldım fiyatı 4.90 dı yanlış hatırlamıyorsam renkleri çok guzel fakat  fırçaları çok ince uygularken biraz zorlanıyorum

 
 indirim bittiginde tekrar alırmıyım emin değilim ama siz bu tarzda fırçaları uygularken zorlanmıyorsanız bu fiyata kaçırmayın...

 Rujlarda uzun zamandır istediğim turuncu ve kırmızı rengini aldım ama bunlardan da pek memnun kalmadım cok dayanıksız renkler başarılı ama performans açısından sınıfta kaldı 😔 fiyatı 5 tl civarında sürekli tazelerim derseniz renklerine bi bakın derim 😊


 ojelere gelirsek ojelerde 1 tl ydi bence oldukça uygun sürünce matlaşanlardan ama şöyle bir güzelliği var ki içinde çok ince yapılı simler olduğundan ben çok beğendim sadece bir eksisi var biraz çabuk çıkıyor ama bence bu fiyata kaçmaz...

Siz neler aldınız indirimden memnun kaldınız mı yazarsanız sevinirim 😊

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

6 yorum:

  1. Tebrikler . Devamını bekliyoruz . iyi bir site olur inşallah ;)

    YanıtlaSil
  2. Canim basarilar tam sana gore siteni takip edicem kesinlikle herkesede tavsiye ederim cunku sen bu isi biliyosun

    YanıtlaSil
  3. Ewet kuzum cok sevdigim seyler bunlar cok tesekkur ederim insallah utandirmam sizi 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben eminim senden tam senin isin tatlim basarilar

      Sil