Pages

Note Oje

Herkese merhaba 🙌

Bugun sizlere geç tanışmış olduğum note ojelerinden bahsedeceğim

 denemek için sadece bir tane almıştım ama çok beğendim kesinlikle bi kaç tane daha almayı düşünüyorum bendeki rengi 20 Satin Rouge 
 



Fırçası diğer ojelerinkine göre daha geniş bu sayede daha rahat bi şekilde sürülebiliyor tek katta uygulanır ama ben iki kat kullanıyorum bu sayede şişedeki renginin aynısı oluyor 



 tabiki en önemli özelliği ise kalıcığı son derece güzel 3 günün sonrasında uçlarda çıkmalar oluyor ee bence okadar da olsun dimi ama  😄 okuduğunuz icin teşekkür ederim umarım begenmissinizdir beni didemesor kullanıcı adıyla instagramdanda takip edebilirsiniz 😊

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder