Pages

Didemesor


Herkese merhaba 🙌

Bugün sizlere saçlarımın olmazsa olmaz köpüğünü anlatacağım bu bildiğiniz köpüklerden çok farklı sertleştirmek yerine saçınızı yumuşacık yapıyor ve misler gibi kokmasını sağlıyor gelelim bu tatlışın ismine çoğunuz tahmin etmisşinizdir Morfose milkshaketen


 baskası değil tabiki  inanılmaz güzel bir kokusu var ben kokusuna aşığım diyebilirim yaklaşık bir senedir kullanıyorum saçlarım nemliyken uyguluyorum ve yumuşacık yapıyor siz isterseniz kuru saçada uygulayabilirsiniz bu ürünün kuaforlerde ve internette satışı mevcut ben indirimden 20 tlye almıştım bence bu ürün sadece kokusu için bile denenebilir 😊

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

1 yorum:

  1. Sacimin guzel kokmasi benimde cok onemsedigim bisey bu urunden bende almaliyim

    YanıtlaSil