Pages

Bebek Ürünleri Alışverişi / Karacuma mübarek cuma indirimi






Bebek Ürünleri Alışverişim


Herkese Merhaba

Kasım ayının dördüncü haftası yurt dışında black friday indirimi olarak kutlanıyor. Ve hemen hemen bütün mağazalar yüksek oranlarda indirim yapıyor. Son bir kaç yıldır Türkiyede de çeşitli isimlerle indirim yapılıyor. İşte kara cuma indirimi mübarek cuma indirimi şeklinde aslında bizdeki çok indirim olmuyor. Dikkatli takip etmek gerekiyor.

Ben açıkçası öyle çok alışveriş yapmadım çok fazla indirim yoktu çünkü.Sadece kızıma kitap aldım evet evet yanlış duymadınız bu büyük indirimden(!) sadece kitap aldım.

Kozmela sitesinden tüm ürünlerde yanlış hatırlamıyorsam %50 gibi bir indirim vardı. Önce kendim için girdim siteye daha sonra bi baktım ki kendimi bebek ürünleri bölümüne bakarken buldum bu anlatacağım kitapları gördüm ve kendimi hiçbir şey almadan nehire bebek kitaplarından aldım.

Hepsi İş Bankası Yayınlarının bu bebek ürünlerinin sitede farklı yayınlarda vardı ama içeriğine internet alışverişlerinde tam bakamadığımdan bildiğim güvendiğim yayın evlerini tercih ediyorum.


Bi de bu arada geçmeden bebek ürünleri kategorisinde %50 indirim yoktu ama yinede piyasaya göre uygundu fiyatlar.
Neler mi aldım hareketli kitaplar, müzikli kitaplar,hikayeler vs şimdi isimlerini ve fiyatlarını yazıyorum.

Bebek Kitapları

İş Bankası yayınları Çiftlik Öyküleri Meraklı Kedi - 5.93 tl

İş Bankası yayınları Elif Doktora Gidiyor - 5.93 tl
İş Bankası yayınları Mutluysan Yüzünden Okunur Müzikli Kitap - 15.65 tl

İş Bankası yayınları Hareketli Kitap Hayvanat Bahçesi - 15.65 tl

İş Bankası yayınları Hareketli Kitap  Hareketli Okul - 13.33 tl
İş Bankası yayınları Hareketli Park - 15.65 tl

İş Bankası yayınları Sen Kimsin ? - 12.50 tl

İş Bankası yayınları Kırmızı itfaiye Arabası - 20.28 tl

İş Bankası yayınları Okul Öncesi Şekiller Çıkartma Kitabı - 11.02 tl


Evet aldığım tüm kitaplar bunlar. Bebek ürünleri bölümüne girip sadece kitap aldığım içinde kendimi ayrıca tebrik ediyorum.

Şimdi gelelim kitaplara Nehir hareketli kitapları , müzikli kitabı ve sen kimsine bayıldı yani gerçekten çok sevdi.Evde bir sürü kitap var şekilli dokun hissetlerden filan ama sürekli bunlara bakmak istiyor.Ki haklıda resimleri renkleri çok güzel kitapların diğer hikaye kitaplarına ve çıkartma kitabına daha yaşı küçük olduğu için bakmadık klasik türk kafası indirimde nasılsa zamanı da gelecek dursun bir köşede diye düşünerek aldım onları.Zamanı gelince onlardan da bahsettiğim bir yazı yazarım tabi.

Sizinde varsa tavsiye edeceğiniz bebek ürünleri olsun kitapları olsun herhangi bir şey bana yazın olur mu ?

Bu arada Kozmela online alışveriş sitesinden de bahsedecek olursam kargo ile ilgili ufak bir sıkıntı oldu başkasının kargosu bana benimki başkasına gitti ilk başta ama hemen ilgilenerek düzelttiler bu olayı daha sonrasında da ileşime geçtiler.Sorun kısa bir sürede çözüldü yani. Genel olarak memnun kaldığım bir alışveriş oldu.

Son olarak beni didemesor kullanıcı ismi ile instagramdan da takip edebilirsiniz.

Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder