Pages

Gabrini kozmetik / oje / online alışveriş


Gabrini pacific ojeler

Herkese merhaba
Gabrini kozmetik geçtiğimiz haftalarda denemem için pacific serisi ojelerinden üç rengini göndermişler. Bende hemen denemek istedimki sizde indirimden faydalanın hangi indirim dediğinizi duyar gibiyim.
O zaman size çok güzel bir haberim var Gabrini online alışveriş sitesi açıldı ve açılışa özel yeni yola kadar tüm ürünlerde %20 indirim var. İndirim bitmeden bende ojeleri deneyip paylaşmak istedim.

Gönderilen üç renkte ayrı ayrı çok güzel ama birliktede özellikle yeni yıl için Harika nail artlar yapılabilir.

O zaman gelelim ojelere

Gabrini Pacific 24 numara

24 numara çok güzel bir kırmızı yaz kış her mevsimde çokça kullandığım renklerden kırmızı. Ama bu nasıl bi tatlı kırmızı çok beğendim. Pacific serisinin fırça yapıları geniş o yüzden sürümü çok basit. Tek kattada çok güzel renk veriyor ikinci katı sürmenize gerek kalmıyor ama ben kalıcısını biraz arttırmak için iki kat uyguluyorum genelde ojeleri. Kalıcılığıda gayet iyi 2-3 gün hafif uçlarından çıkmaya başladı.

Gabrini Pacific 72 Numara

72 numarada çok güzel bir Gold sarı. İlk başta bana hiç yakışmaz diye düşünmüştüm ama beni yanılttı. Ve çok güzel durdu bu rengin özellikle yılbaşı için çok yakışacağını düşünüyorum yine fırçası kalın olduğu için sürümü çok kolay fırça izi belli olmuyor tek katta rengini veriyor.




Gabrini Pacific 02 Numara

02 numara tam bir beyaz ne kırık ne krem tam anlamıyla bir beyaz ve ben daha önce hiç beywz oje sürmemiştim. Ama bunu kullandıktan sonra çok sevdim. Biraz da zordur beyaz oje sürümü bi kaç defa denemiştim aslında ama kim uğraşacak diyip vazgeçmiştim her seferinde ama bindiler kullandığım beyazlara benzemiyor rengini çok güzel veriyor ve fırça izi olmadığı için sürümü çöl kolay tabi bunun fırçanın geniş yapılı olmasından da kaynaklanıyor olabilir. Tek katta kullanılabilir ama ben iki kat hatta üç katta ki duruşunu daha çok sevdim.



Online alışveriş sitesinin linkini buraya ekliyorum. İndirim bitmeden bakmak isterseniz.




















Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder