Pages

En Çok Kullandığım Makyaj Malzemeleri

En Çok Kullandığım Makyaj Malzemelerim

Herkese Merhaba 

Yaklaşık  1 senedir hatta belki de daha fazla zamandır.Kullandığım makyaj malzemelerimden bahsedeceğim.
Hepimizin vardır olmazsa olmazı elimizin hemen altında vazgeçmediğimiz makyaj malzemelerimiz
İşte bu anlatacağım makyaj malzemeleri aynen öyle bir sürü makyaj malzemem olmasına rağmen elim hep bu ürünlere gidiyor neredeyse bunlardan başka ürün hiç kullanmıyorum diyebilirim.
Tabiki denemek ve yorumlamak için değiştiriyorum ama bunlar sürekli elimin altında olan makyaj malzemelerim evet hangileri onlar diye sorduğunuzu duyar gibiyim.Öyleyse hemen başlayalım.


Ten grubundan başlıyorum.

En çok kullandığım makyaj malzemelerinden Fondöten


Alıp almamak arasnda kaldığım bir fondötendi Mac face and body en sonunda mac hiç indirime girmiyordu eskiden bilirsiniz ilk indirim yaptığı zaman almıştım.Kim sevmezki indirimleri di mi ama . Yapısından bahsedecek olursam su gibi diğer kullandığım fondötenlerden çok farklı diğerleri daha koyu kıvamlı bu ise bildiğiniz su gibi 
o yüzden çok kapatıcı bir fondöten değil.Ama üst üstte iki üç defa sürerek kapatıcılığını artırabilirsiniz.Öyle katman katman durmuyor.Parlak ışıl ışıl bir yapısı var. Ben özellikle yaz aylarında verdiği hafif ışıltıyı çok seviyorum koyu bir yapısı olmadığı içinde sıcak havalarda rahatsız etmiyor.
Kış aylarında ise iki fondöteni ya da face and body ile bb kremimi karıştırıp uyguluyorum. Hem daha kapatıcı oluyor. Hemde o parlaklık biraz azalmış daha kış aylarına uygun olmuş oluyor.
Bendeki 120 ml hala bitmedi. Rengim ise n1
Benim aldığım zamanlar 120 tl civarındaydı.Şimdilerde ise fiyatları biraz artmış sanırım.Ama değer mi değer diğer fondötenlere göre gramaj olarak daha fazla zaten.Normalde 30 ml civarında diğer fondötenler bu 120 ml oldukça iyi.









Yüz bölgesinden devam edeyim.

 En çok kullandığım makyaj malzemelerinden Allık 


Şimdi bahsedeceğim allığı yaklaşık 2 senedir kullanıyorum.Bittikçe alıyorum.Ambalajı ismi filan değişiyor ama içerik aynı bence. Essence Silky Touch Blush 40 natural beauty.
Ne zaman kullansam arkadaşlarım ve görenler tarafından soruluyor. Çok tatlı bir rengi var. Her tene uygun.Pigmentasyonu çok iyi ve ucuz kozmetik ürünleri kategorisine bile girebilir. Oldukça uygun fiyatı 10 tl ye almıştım sanırım indirimsiz.Online kozmetik sitelerinde yüzde elli indirime girdiği de oluyor.Öyle zamanlara denk gelirseniz hiç kaçırmayın derim. Hatta uygun fiyatlı makyaj malzemeleri arıyorsanız Essence markası tam size göre.Hem uygun fiyatlı hem de çok başarılı makyaj malzemeleri var.


En çok kullandığım makyaj malzemelerinden Göz Farı 


Bu bahsedeceğim farı da uzun zamandır kullanıyorum hatta ilk defa bir tekli farı bitirdim sanırım. Kolay kolay bitmez bilirsiniz. Rimmel markasının ismi silinmiş ama tekli satıldığı için kolay bulabilirsiniz. Her kıyafetle uyum sağlıyor. Sür çık farlardan ne çok sis ne çok mat.Pigmentesyonu çok çok iyi hemen rengini veriyor.
Bitsin tekrar alacağım dediğim ürünlerden.




En çok kullandığım makyaj malzemelerinden Ruj



Benim makyaj malzemelerim arasında en olmazsa olmazım rujumdur.
Golden Rose Velvet Matte serisinin bir çok rengini seviyorum. Ama en sevdiğim 02 ve 27 numarası 02 bitti daha yenisini almadığım için 27 numarasının görselini paylaşıyorum.Mat olmasına rağmen sürümü çok kolay. Fiyat olarakta uygun hele bi de indirim döneminde alırsanız çok çok uygun oluyor. 
Bu seriden size uygun bir renk mutlaka bulursunuz.Ve bu serinin bazı renkleri mac rujlara muadil olarak gösteriliyor.Hatta 27 numara da o rujlardan.Benden söylemesi.


Hatta buraya ve buraya tıklayarak diğer iki rengine de bakabilirsiniz.



Ayrıca beni instagramdan didemesor kullancı adı ile takip edebilirsiniz.


Sizin de olmazsa olmaz makyaj malzemem dediğiniz ürünleri lütfen benimle paylaşın :)

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder