Pages

Vichy Mineral Maske



Vichy Mineral Maske 

Herkese merhaba 

Vichy Mineral maskesinden bahsedeceğim.Ben kendi cildime uygun hassas ve kuru cilt tipleri için olanını aldım.  Bu ürünler nasıl tanıştığımla başlayım. 
Loreal markası content pro adında bloggerların katılabileceği bir proje yarışması yapıyorlar. 
Bir projeleri de Vichy maskelerine aitti projeye katılabilmek için almıştım bu maskeyi.
Bi arkadaşımla beraber denedik. 


Vichy Mineral nemlendirici maske içerisindeki vitamin B3 ve Vichy termal suyu içeren formülüyle anımda ferahlık sağlayarak cildi yatıştırmaya ve kuruluk hissini anında gidermeyi vaat ediyor.
Güzelce temizlenmiş cildimize uyguladık. Ve anında verdiği ferahlığa bayıldık. Ve gerçekten cildimiz pamuk gibi yumuşacık oldu. Bi de cildimizin daha ışıl ışıl olduğunu gözlemledik. 

Vichy mineral maskelerini online alişveriş sitelerinden mesela kozmela  ya da yetkili eczanelerden bulabilirsiniz. 

Ben eczaneden 15 tl ye almıştım.Fyatıda oldukça uygun. Kendi cilt tipinize uygun çeşidini deneyebilirsiniz. 




Ayrıca beni didemesor kullanıcı ismi ile instagramdan da takip edebilirsiniz.





Detaylı bilgi vichy








Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

DİDEMESOR

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder